07 april 2008

Helgen från helvetet

Nä, kanske inte så illa med närpå.

Jag kan inte direkt säga att jag är utvilad och att jag redan i dag måndag önskar att det vore helg. Det är inte lätt att sova gott när man har två katter som slåss mitt i natten, varje natt. Det är inte heller lätt att vara utvilad när Moa tycker det är morgon 4.50 och även fast jag har gått och lagt mig vid 22, varje kväll, är jag galet trött. Fy fasen för att vara själv!

Just nu har jag en mycket kelsjuk och hunsad katt som bara vill sitta i mitt knä. Stackaren är helt slut och sover hela tiden. Det är inte lätt att bli spöad i fyra dagar. Milla har en kräkdag och suger just nu på en plastpåse....lugn, jag har kontroll......Jag har druckit fyra koppar kaffe och har fått den där spattiga känslan i kroppen medan snuset rör om i magen. Ja, det har ju glömt att nämna. Samma dag som jag slutade amma åkte jag till affären och köpte snus. Mumma!!

Det spöregnar ute så jag är inte sugen att gå ut och röra på mig fast jag borde. Min förkylning är aningens värre istället för bättre och jag är väl inte på tipp topp humör. Stackars Martin fick sig en orättvis avlusning i morse och han fick nog lite dåligt samvete *rodnar*

Ikväll ska jag dock på en ECPAT föreläsning "Finns det barnsexhandel i ......". Ska bli mycket intressant. Någon som vill haka på? Sen i morgon ska jag träffa MammaMaffian!! Det ska bli grymt skoj och jag längtar.

I morse gick jag in i vårt blivande badrum och drömde mig bort. Den där tropical rain duschen ser så grymt härlig ut och jag längtar supermegamycket tills jag får använda den. Tänk er att inte frysa häcken av sig efter en het och skön avsvabbning.

Har just gjort en ny upptäckt: chatt. Har aldrig chattat förr men idag fick jag mig en trevlig chatt med en god vän

Inga kommentarer: