11 april 2008

Mja....

Okej, lite bättre känner jag mig nog. Världen snurrar inte lika mycket men jag är fortfarande matt och har ont i örat. Jag ligger i min sunkiga säng som verkligen behöver ett ombyte och tittar på dammet som har samlas under Millas säng. Mina bara fötter har jag skrapat av innan jag hoppade i säng och båset har nästan bildat en liten hög vid sängkanten. Torsdagen blev ingen städdag om jag säger så.

Milla har börjat sova som en liten ängel. Hon är toktrött vid 18.30 och somnar oftast bums efter en full vällingflaska. Vanligtvis vaknar hon vid 4 snåret och då krävs en vällingflaska för att hon ska somna om men två nätter har hon faktiskt sovit till 6. Inte illa va!

Jag vill verkligen inte ligga här längre, jag hade massa roligt inplanerat idag och allt får ställas in. Usch och fy! Jag ska nog dränka mina sorger i de två avsnitten jag har kvar av "klass 9a". Jag vill verkligen varmt rekomendera serien och har ni tid över tycker jag ni ska gå in på svt och njuta.

Inga kommentarer: