10 april 2008

Yrsligt

Är fortfarande helt full. Hela huvudet snurrar som om jag har åkt karusell en hel dag. Martin är hemma och hjälper mig för jag orkar inte riktigt göra något än att ligga eller sitta still. Hoppas detta går över snabbt, har absolut inte tid att ligga här och mögla.

Tur i oturen har jag min nya dator hemma så jag kan surfa lite i sängen, perfekt sällskap. Börjar bli aningens less att läsa, har väl plöjt två böcker på tre dagar. Ska försöka jobba lite också, har tokmassa att göra.

En trevlig nyhet är i alla fall att föreningen jag hjälpte att ansöka om en gymnasieskola har beslutat att lämna ifrån sig huvudmannaskapet till den skola jag jobbar på nu. Så jag får starta mitt gymnasium i alla fall!

Oj vad jag är hungrig....undra om Martin kanske kommer hem snart och kan fixa lite till lilla ynkliga jag....

Inga kommentarer: