26 april 2008

Lördag

Vi har verkligen kanonväder här. Solen har varit framme nästan hela dagen och vi har varit ute och pysslat. Snart är jordgubbslandet klart.

Jag har även fyndat en massa barnkläder på en bytesmarknad. Ca 20 plagg för 380 kr, perfekt! Jag hittade ett par oanvända helly hansen shorts till Moa. Gött mos.

Insåg dock i morse att jag inte skulle ha sprungit de där tunga km. Fasen vad risig jag har varit. Det var tokdeprimerande att springa igår. Allt var borta och jag trodde lungorna skulle kollapsa. Inte bra.

Milla håller på att knäcka koden för knästående. Snart kanske hon kan förflytta sig utan gåvagnen *ler*. Hon är dock en mästare att forcera hinder med sin gåvagn. Hon backar, tar sats, sätter igång benen och kastar sig fram för att komma över en tröskel, Klarar hon inte det backar hon igen och håller på så tills hon är förbi. Ungen är genomsvettig efter några minuter. Moa var en ovanligt glad liten unge men jag måste säga att Milla är snäppet värre. Hon skrattar jämt! Hela hon är som ett enda stort leende. Underbart!

Såg ni körslaget?
Fasen, jag grät när Team Cans sjöng sin sista låt. All kroppsbehåring stod rätt upp

Inga kommentarer: