15 april 2008

Ska bara....

Det var tänkt att jag skulle sno ihop en bröddeg och koka en batch med barnmat men jag skulle bara.......

Egentligen är jag är helt slut så att "ska bara" duger gott. Fast det det sinar dramatiskt i barnmatsförrådet och brödet är totalt slut. Sen hade jag tänkt hjälpa Martin med att vika tvätt men han är och klättrar och själv tänker jag ICKET göra det. Någon måtta finns det *ler*

I morgon kommer kära mammsen

Hm, insåg att Martin kommer att åka bort i morgon och det i alla fall blir jag som viker tvätt

Är det någon som bor i närheten som är sugen att komma hit med lite godis? Hallå där ute jag har sockerabstinens!

1 kommentar:

Sara sa...

Du är som en liten duracellkanin! Ta ditt "ska bara" o ta d lugnt för resten av kvällen... så kan jag känna att mitt "ska bara" duger oxå... *hihi* Vad är det annars man har vänner till om inte för att stötta i att inte jobba järnet varje kväll!! det finns alldeles för många borden o måsten... jag har landat i soffan o jag undrar just vad jag ska ta mig för... antingen "ska jag bara" eller så ska jag fixa med tvätten... ;-)
Kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt sockerabstinenta tillstånd, mer än att känna med dig och tala om att jag känner likadant... inget godis så långt ögat når.... bara frukt i skålen... *suck* kramar