20 april 2008

Ingen vilodag

Fy fasen, denna dag har gått i ett.
Milla vaknade vid 05 och jag försökte tröstlöst att få henne att somna om. Strax före sex gav jag upp och tog med mig Milla ned för en tidig frukost. Sen började galenskapen:

- Lagade 4 sorters barnmat med bas av köttfärs och kyckling
- Lagade gröt till Moa
- Ut och grävde upp exakt hela jordgubbslandet
- Lunch
- Mer gräva
- Planera veckans mat
- Handla veckans mat
- Bada Milla
- Pizza
- Natta övertrött Moa som i skrivades stund ännu inte har somnat!?!
- Fixa med dagis mötesprotokoll
- Blogga

Martin har bytt till sommardäck, satt upp studsmattan och varit på gympaavslutning. Mormor har rensat rabatt och servat mig. Mitt i allt detta kommer folk och gräver upp vår syrenberså (la ut den på blocket..hihi)

Nu ska jag se Nip/Tuck och sen ska jag faktiskt sova. I morgon ska jag lämna i bilen och jag ser verkligen inte fram emot en billös vecka....no no.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni vara utan bilen en hel vecka!!!!!!!!!??????

Oj, vilken kondis ni kommer ha sen ;-)

Ring om ni behöver skjuts.

Kram Frida

Anonym sa...

Pust o stön vilken dag! :-) Intensivt! Försökte ringa ang syrenerna, men fick inget svar. Vi har ingen plats för fler syrener tyvärr...
Nu far jag på kurs. Ha d gott så hörs vi. Kram