07 januari 2008

Hemma

Aldrig mer bilsemester!

Hemresan var lugn men lååååååång. I lördags startade vi runt 10 och var framme i Ö-vik runt 17.00. Fy vad segt det var. Underbara Katarina och hennes föräldrar bjöd in oss så vi sov där istället för på hotell vilket var skönt. Katarina och Thomas tog med oss på middag och kvällen avslutades med hockey och junior VM. Efter en tidig frukost satte vi oss i bilen och satte sikte mot vårt hem. Vi klev in genom dörren vid 14.00 och till och med Moa var nöjd. Jag klädde av Milla alla kläder och så fick hon ligga och sprattla nakenfis på golvet. Jag har aldrig sett henne så nöjd. Go ungarna mina.

Idag fick Moa stanna hemma från dagis vilket har varit bra. Tillsammans har vi gjort några ärenden och nu leker hon med sina barbies (japp nu var det två dockor). Milla har fått sin första smakportion med potatis, hon är stor nu.

Nä, nu blir det inte mer skrivet än så här. Jag har för mycket i mitt huvud just nu, är ganska så låg.

1 kommentar:

Anonym sa...

det _är_ långt att åka bil. Bra att ni stannade på vägen och skönt att det gick så bra. Barn är ofta flexibla och det funkar fast man inte alltid tror det