22 januari 2008

Det är inte möjligt!

Host....harkel....
Jag har ont i halsen!
Nog är det väl självaste f*n. Jag som har kommit igång med löpträningen, jag hade ju tänkt springa min första mil nästa vecka. Ååååååå så deppigt.

Något roligt var i alla fall förmiddagen med brudarna. Det var som gamla goda tider när vi bara hade ett barn och kunde sitta och skvallra medan kaffet kallnade. Idag bjöds det på lunch hemma hos härliga Sandra, potatis- och löksoppa....MUMS! Sandra, Sara och jag pratade till syret tog slut och helt plötsligt fick vi rusa iväg för att hämta barn.

I morgon är det onsdag och då ska jag baka lite bullar, tror jag i alla fall. Det är så sjukt gott med nybakta bullar....sjukt onyttigt också men det glömmer vi bort.

Nu ska jag se en film och jag hoppas verkligen att den är bra denna gång. Jag har låtit Martin bestämma två gånger och s*tan vilken skit jag har fått se.....Shoot them up (så GRYMT dålig) samt I am legend (så GRYTM overklig)

2 kommentarer:

Marlene sa...

Jag tyckte verkligen att du var jättefin i håret när jag sa det! Ifall att du inte trodde att jag menade det så gjorde jag det.
Hälsa familjen och ha det så bra!

Anonym sa...

Kanske var Agnes som smittade dig!! Eller Mattias kanske.. vi har sjukstuga här hemma!!! Ledsen om det var vi ;)

Krya på dig och käka en bulla åt mig också!!! Gryyyymt smaskigt!

JohannaW