07 mars 2008

"Men mamma, vaför gråter du?"

Jo jag gråter lyckotårar.....

JAG FICK JOBBET!!!!!

Efter ännu en dag utan telefonsamtal började jag misströsta.....visst ringde telefonen men inte var det just DET samtalet. Just efter fyra ringde Sara och vi snackade lite. Sen några sekunder efter jag hade lagt på ringde det igen och jag trodde Sara hade glömt något men det var min chef....*ler*På måndag ska jag in och snacka lön och när jag ska vara på plats.

Helt jävla galet!
Jag ska äntligen efter 3 år få jobba på en normal arbetsplats, med en normal organisation, en normal chef och normala arbetskamrater.

Tänk om jag inte hade ringt det där telefonsamtalet

8 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i massor till ditt nya jobb!!
Kramar från Lillebror, Camilla, Joel & Adrian

Anonym sa...

GRATTIS LISA!!!! Åhh, vad roligt!

*kram*

Anonym sa...

Tjohoooooo! Vad kul!

Superstort grattis!!!!!

Kram Frida

Anonym sa...

Visste jag väl ;) Stort GRATTIS!!!!

Många kramar
Johanna W

Anonym sa...

Många grattis till dig, Lisa! Åh, vad roligt! kram på dig //Linda

Anonym sa...

Stort grattis!

Anonym sa...

Stort, stort grattis Lisa! Det är du verkligen värd. Skönt att resan verkligen gav resultat... Många Grattis kramar Katarina

Anonym sa...

Grattis Lisa!! Vilken lättnad! Hoppas allt går bra på ditt nya jobb.
Kramar från Karin