02 mars 2008

Galet

Galet är att jag på tisdag startar vid 05.20 och är åter i mitt hus 19.00. Allt detta för en intervju?!? Jag ska åka X2000 och har hamnat i ett dilemma. Jag blir galet åksjuk av dessa tåg och måste ta en åksjuketablett MEN dessa tabletter gör mig galet trött....hm, skulle ju se sådär bra ut, rent galet om jag somnade på intervjun.

Galet blev också mitt förra inlägg. Jag vill absolut inte ge sken av att jag tror att det är lätt att gå ned i vikt. O nej.....det är galet svårt. Även jag har vägt över 70 kilo (utan att vara gravid). Det jag ville få fram är att jag bli besatt, mer än vanligt *ler*, om jag provar metoder och att jag behöver energi för att må bra. Tack gumman för att du fick mig att tänka till. Att blogga är galet svårt!

Något som är ännu mer galet är att vår bastu är HELKLAR! Ja, jag vet att jag har skrivit det förr men nu är även all inredning klar och dörren är på plats. Nu kanske Martin törs ringa rörmockaren?

Galet is da shit

2 kommentarer:

Anonym sa...

X2000 är djävulens transportmedel.

Efter min helvetes-resa T&R Sthlm-Gbg har jag googlat lite. Citron och ingefära kan ev hjälpa. Mitt bästa knep är att somna, helst redan på perrongen.

Å vill du hoppa av i Södertälje på vägen hem så ring så hämtar jag. Det går säkert nåt snigeltåg norrut senare på kvällen.

Önskar dig all lycka till. Intervjun är jag inte orolig för, men resan....

Anonym sa...

Hahaha, låter som du är lite skrockfull, men jag lovar att inte säga de två viktiga orden igen. Jag skickar en spark i baken istället!

Jo, visst var det en engångsföreteelse. Inatt var hon vaken 3 gånger, varav ett längre pass...

Kram Frida