22 mars 2008

Julafton

Igår vid 16.30 var då äntligen Martin hemma igen. Vi var på annan ort och hälsade på min moster när Martin ringde och sa att han satt i Limosinen (företaget låter inte sina anställda resa på annat sätt *ler*). Moa fick något villt i blicken och sa:

- Mamma, vi måste åka NU!

Så det var bara att sätta sig i bilen och köra fort hem till Martin/älskade pappa. När vi kom hem var det som julen hade kommit. Massor av fräsiga presenter och en härlig tomte att krama. Jag måste säga att jag har blivit rejält bortskämd. Jag har fått nya springskor med finesser, man lägger in en sändare i skon som sedan är kopplad till min Ipod nano. När jag sedan kommer hem från springturen kopplar jag in Ipoden i vår nya Mac mini (vår egen och visp; hela turen finns registrerad.....myyyyys....jag verkligen älskar tekniska prylar och då speciellt doften när de packas upp.

Nu ska jag snabbt duscha för att sedan ta Moa till simskolan

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tror fasen att vi möste flytta söderut!! Jag har försökt hitta alla möjliga sorters aktiviteter till våran Dracell kanin Joel, det enda jag får till svar " har han fyllt sex?"!!! Jag blir så arg!
Kram Camilla