19 mars 2008

Gäsp

Är galet trött och ska strax hoppa i säng men jag ska bara.......

Min käre far och jag tapetserade in på småtimmarna igår. Vi satte upp en fondtapet i köket, det gäller att passa på när Martin inte är hemma *ler*. Hittade en toksnygg tapet.....hör och häpna; på rusta! Billigt och bra rimmar fint. Så för 250 kr blev hela köket som nytt. Köpte två hissgardiner på IKEA för toklite pengar och dessa pryder nu fönstren. Snart har jag mitt kök klart, det ska bara kaklas och byta golv, sen hade det kunnat få vara dubbelst så stor men då snackar vi riva väggar och då kommer Martin att få läggas in på sjukhus.

I morgon ska vi försöka ta oss ut och grilla. Vädret har inte varit det bästa men det kanske är mindre aprilväder i morgon. Moa är ledig från dagis och nu ska vi umgås med korv och pinnbröd. På fredag följer jag och mina töser med till några släktningar, allt för att få tiden att gå. Martin kommer hem på fredag eftermiddag och han har tre tjejer som längtar.

Nä, nu måste jag verkligen hoppa isäng. Milla tjorvar på natten, hon vill snutta och jag vill inte. Hon har vunnit denna kamp de tre senaste nätterna. Smart tjej som väljer att strida då mamsen är som svagast.

Inga kommentarer: