28 mars 2008

Gäsp i repris

4.55 gnäll, gnäll, joller, gnäll, gnäll, joller.......GÄSP
5.00 välling
5.15 duns....trippa, trippa
5.16 Moa lägg dig ned, det är NATT!!!
5.24 duscha...trots grym hetta på strålen blev jag inte varm...jag vill inte duscha i källaren nå mer!!!
5.50 frukost

Ja, men så roligt då.....

Vid 6 gick jag upp med Milla till Martin och la henne demonstrativt på hans mage. Själv masade jag mig ned till soffan för att värma mig. När jag sover för lite blir jag så grymt frussen och sjuklig. Hela kroppen gör ont och musklerna blir stelfrusna. Så jag la mig under yllefilten och somnade innan huvudet landade på kudden. Efter ett tag kom Martin och la demonstrativt Milla på min mage men jag lyckades få henne att somna....YES! Runt 8 var det dags att kliva upp och musklerna gjorde inte lika ont. Jag har just kört Moa till dagis, hon får vara där idag då Martin ska jobba som fröken på eftermiddagen och jag ska träffa min kollega.

Milla fortsätter sin kräkning idag och nu börjar det bli riktigt jobbigt. Hon kräks jämt och av allt. Det var ok med amningskräk men nu luktar det fasen illa. Jag och Milla byter kläder tre till fyra gånger om dagen och jag förmodar att jag stinker gammalt kräk. Tycker synd om människorna runt omkring oss. Vi får se vad läkaren säger på tisdag.

Idag ska jag nog spränga milgränsen. Börjar få panik då 2,1 mils loppet går i början på maj!

Inga kommentarer: