01 november 2008

Äntligen...

...sitter jag här igen och skriver *ler*

Veckan har bara susat förbi och det är redan lördag. Mamma och pappa är här, mkt trevligt! Martin och pappa har slitit på övervåningen och nu är det dags för mig att ta fram spackel.

Ikväll ska jag och Martin faktiskt umgås, ja eller vi ska gå på bio. Härligt!

Sen kan jag äntligen berätta att min älskade vän Saris ska gifta sig. Den 14/2-09 smäller det. Detta har jag vetat ett bra tag men inte fått säga något, vilket har varit supersvårt. I onsdags damp inbjudan ned i brevlådan och då är det fritt fram...haha. Jag har fått det hedersfulla uppdraget att vara en av hennes två brudtärnor. Jag ser verkligen fram emot detta bröllop.

_________________
Dagarnas tacksamheter:
1. Att jag har en fantastisk mamma och en fantastisk pappa
2. Att vi har fått snö
3. Att jag har tagit två dagar ledigt från jobbet

Dagarnas goda gärningar:
nixipixi

Inga kommentarer: