27 oktober 2008

En helt vanlig måndag

Det har varit en ganska lugn dag, alla elever har höstlov och skolan är lugn och tyst. Helt okej faktiskt. Har kanske inte hunnit allt jag ville göra men jag har tisdag och onsdag kvar innan även jag tar höstlov. Jag ska faktiskt unna mig två hela dagars ledighet! Mamms och papps kommer vilket gör det ännu trevligare. Papps och Martin ska leka snickare och jag och mamms ska vara de äkta fruar vi är genom att servera byggherrarna kaffe och mat. Ooooo dessa härliga könsroller!!!

____________
Dagens tacksamheter:
1. Min massage jag fick idag
2. Att jag och Martin är ett par som har det bra och kan prata med varandra
3. Fotbollsmatchen jag spelade i mörkret med Moa och Milla när jag kom hem från jobbet.

Dagens goda gärning:
Jag lyssnade och gav råd

Inga kommentarer: