11 november 2008

VARNING:
Följande text kan väcka en irritation hos intoleranta individer, småbarnsföräldrar, eviga optimister samt präktiga människor. Texten är långrandig, ostrukturerad, kanske inte så intressant men framförallt gnällig. Författaren kan uppfattas som otacksam och okänslig så därför bör känsliga människor undvika vidare läsning. Författaren ber heller inte om några sympatier och fråntar sig allt ansvar för ev. missförstånd eller biverkningar.
______

GAAHA.....
Nä, jag önskar att jag kunde få lägga mig ned och hamna i en djup dvala.
Mina svarta enda stövlar har gett upp. Klacken har trillat av. Min enda vita pikétröja har just nu en stor bläckfläck där egentligen magen ska sitta. Min enda vita skjorta har fått en tomatfläck. Mina enda svarta strumpbyxor har fått TVÅ maskor. Mina trosor är så urtvättade att färgen svart är grå. Mina enda snygga jeans har fått ett hål. Och ja, hade detta varit en DINKY (double income no kids) familj skulle inte detta vara något problem. Men nu är vi en DITKY familj minus D:et. Personlig notering till mig själv: Snaaart Lisa är detta inget problem men kom för guds skull ihåg att ALDRIG skaffa fler barn.

Jobbet som jag inte skriver om vill jag inte ens heller tänka på. Känner bara att jag har lust att skrika:

- MEN VAD ÄR PROBLEMET!!!!!!
- JAG BLIR SÅÅÅÅÅ TRÖTT

Sen är Bosse försvunnen. Pust väck ingen katt. Han är på äventyr, som jag desperat försöker tuta i Moa. Ok, jag har väl inga större känsloband knutna till den där katten och jag har väl egentligen bara tyckt att han har varit till besvär men.....

Hm, jag tror det var allt!?! Kan det vara så? Känns det bättre.....mja, kanske lite då.

Men en förjävla rolig sak kan jag dock skriva:
En av våra lås elever skulle byta lås i ett klassrum. Eleven lyckades dock få låset att gå i baklås och kom inte ut. Vi fick ringa elevens APU:plats (en låsfirma som skrattade gott och länge) och be om lite hjälp. HaHaHa...jag tog en bild för någon gång tar denna eleven studenten.

______
Dagens tacksamheter:
Jag hoppas ni driver med mig!
Ok....jag är tacksam att jag lever, har en fantastisk familj, tak överhuvudet, mat på bordet, varma kläder, skor på fötterna. Ja, jag vet att jag är otacksam och gnäller. Ni behöver inte påpeka detta för mig.

Dagens goda gärning:
HAHAHAHAHAHAHAHA

Inga kommentarer: