18 november 2008

Dra ihop sig

Å hojja, så lite tid och så mycket att göra.

Nu kommer det även en hel del resor och övernattningar. Men fram till jul ser det väl ut så här:
Middag nu på torsdag
Konsert på fredag
Öppet hus på lördag
Måndag till tisdag är jag på en herrgård
Lugnt? (är det möjligt?)
Sen pyser jag till Götet i tre dagar på bitr. rektors konferens
Lägga schema
Lägga mer schema
Lägga om schema
Rätta hemprov
Jullov!?!

Jag har glömt en massa men trots att listan inte ser så värst lång och hemsk ut så är jag stressad. Speciellt när man inte kan sitta ostört på jobbet.

______
Dagens tacksamheter:
1. Alla runt omkring mig lever
2. Legostunden med Moa
3. Millas dans

Dagens goda gärning:
-

1 kommentar:

Sara sa...

Vad ska du på för rolig konsert?! Du verkar ha mkt för dig stumpan. Hur ska vi få till en träff?!
Jag hade så gärna varit m på soppträffen på torsdag, men eftersom jag e på kurs så funkar d inte. Synd... Kul att alla andra kunde dock! Du får hälsa de andra från mig.

Kramilikram!