30 november 2008

En söndag

Idag är det söndag, den 1:a adevent och det regnar. Vårt hus är det enda huset på gatan som inte har julpyntat. Jag är inte mkt för det där med pynt och speciellt inte nu när plånboken inte räcker till. En lampa här eller där skulle vara fint men det får helt enkelt bli nästa gång. Jag har i alla fall köpt lite mossa som ska pryda den traditionella advendsljusstaken.

Idag far vi till en djurpark här i närheten och ska se lite på ljus och djur. Hade även tänkt laga palt men det får bli en annan söndag.

Jag hoppas ni har ätit många peppisar och blivit supersnäll

Just nu känner jag mig inte så tacksam, tankar mal och tillsammans med tröttheten skapar det en inre stress och då blir jag otacksam. Så istället för att vräka ur mig pess så lämnar jag helt enkelt er med:

PUSS

Inga kommentarer: