04 september 2008

Så var helgen här igen

Tja, eller nästan, en dag kvar. Rackarns vad tiden går fort! Hinner knappt med något och har en massa "vill göra" på min lista som ständigt hamnar på "har inte tid" listan. Men, jag får väl plocka upp listan när jag är pensionär *ler*

Jag är fortfarande hyfsat snorig och äter Ipren dagligen, dock inte lika ofta som jag snyter mig. Har fått ett äckligt munsår som en liten bonus. Men snart är det helg!

Milla fyller 1 år på lördag, helt galet! Hon kommer att få en docka av oss....ja jag vet...men ungen älskar dockor. Vi ska även köpa något mer könsneutralt för att väga upp. Det ska väl bakas tårta och dyl men det kommer att bli en lugn kalasdag.

I morgon fredag ska jag sluta redan vid 1 för att åka hem och ta med Moa på äventyr. Vi ska ha en mammadotterdag som ska spenderas på badhus. Kommer att bli skoj

Nä, nu är ögonen torra av trötthet så jag ska väl hoppa i koj. Det kommer att bli en laddad förmiddag med jobbiga samtal

...hepp

Inga kommentarer: