11 september 2008

Underbara töser

Hihi...fick hem dagisbilderna idag och rackarns vilka härliga bilder på våra två töser! Både Moa och Milla är helt galet vackra, både på syskonbilden och de enskilda. Vi har så söta barn, de sötaste i heeeeela världen.

Det var inte meningen att Milla skulle ta bilder men personalen tyckte minsann hon kunde vara med då hon om några månader ska börja inskolas. Det tackar vi för!

Idag har jag jobbat länge. Vi har haft skolpolicy (pratar om Internet och datorspel) på besök och dagen avslutades med ett föräldramöte. Tyvärr kom bara fem föräldrar och vi har ca 150 elever. Jag tror dock det hade varit bra om fler hade dykt upp. Mycket nyttigt. Nåväl, deras förlust. På måndag är det dags för ännu ett föräldramöte, denna gång med bara åk 1:s föräldrar och jag hoppas verkligen fler än fem dyker upp.

Nå nu måste jag verkligen gå och lägga mig.

...hepp

Inga kommentarer: