21 september 2008

Mera trök

Vi gick ut till en lekpark. Moa var på skitdåligt humör och bara bråkade. Martin, som avskyr lekparker fick migrän. Jaaaaa....

Har nu planerat mina lektioner för i morgon och på tisdag. Lite trist att jag inte hinner göra det på jobbet. Det är såååå många som sliter i mig. I morgon startar nog den tuffaste veckan hittills. Det är sjuuukt mkt som händer och jag är ensam tre av fem dagar. Detta betyder att jag får ta allt själv. Fick nyss veta att våra hästtjejer i England har det tufft så ev måste jag åka till England och leka stöd över helgen. Hm....

Shit, nu kom jag även på att det är föräldramöte för åk 2 på tisdag. Meeeeeen....GE MIG STYRKA!

Jag behöver till banken och fixa min dosa som Moa har tryckt på så den har låst sig. Sen behöver jag kolla på en lokal som jag har lovat göra för länge sedan. Sen ska jag ringa mina vänner som jag inte har pratat med på jättelänge sedan. Fy vilken dåligt vän jag är!

Inga kommentarer: