30 september 2008

Ehe?!?

Ja men visst, det är sååå roligt att vara den som tröstar en hysterisk Moa. Speciellt när den enda hon vill vara med är sin älskade pappa. Jag kommer fasen längst ned på hennes behovsskala.
1. Pappa
2. Milla
3. Bosse
99. Mamma

Å hojja.

Igår stod hon på farstukvisten och skrek hysteriskt när Martin körde iväg till klättringen. Samtidigt inser Milla att hon är själv i sovrummet. Hysteriskt skrik i kvadrat. Idag grinade Moa hysteriskt inne på toaletten när Martin åkte iväg och tränade sin kampsport.

-Paaaaappaaaa, jag vill ha paaaaappaaaa
-Men Moa, älskade vän, du har jag mig här
-Men jag vill inte ha dig jag vill ha paaaappaaaaaa
-Moa försök lugna ned dig nu, andas långsamt
-Paaaaaaaaaaaaaaaappaaaaaaaaaaaa

Ja men så roligt jag har det!!!

Det absolut roligaste med allt är att Milla börjar visa exakt samma tendens.

...hepp

Inga kommentarer: