23 september 2008

Då byter vi...

På måndagar är mina roller på jobbet två. Skolledare på förmiddagen där beslut fattas i rasande fart. Just efter lunch och två timmar blir jag religionslärare och ska spotta fram intressant och lärorik information. Precis efter 14 återgår jag, och då en mkt trött Lisa, till att bli beslutsfattare igen.

I går var det tufft för precis efter min sista lektion krävdes det att jag ändrade roll på några mikrosekunder. Jag blev intervjuad av en utvärderingsgrupp som just nu befinner sig på skolan för att göra en studie. Det två första frågorna kändes helt kockobahia och jag kunde inte ge vettiga svar. På frågan om vad som händer på måndag och tisdag nästa vecka, studiedagar, blev allt blankt. Fakta är att jag har varit med och planerat skiten...hahaha. Nåja, jag blir inte ett dugg förvånad om mitt resultat blir aningens splittrat.

Idag har vi föräldramöte och jag kommer bli sen

...hepp

Inga kommentarer: