28 september 2008

......

Hm, att spotta fram rubriker är ibland inte det lättaste.

Egentligen skulle jag vilja sitta här och skriva djupa texter men jag får inte riktigt fram tanken. Så innan tanken har mognat lite mer får ni stå ut med svammel.

Helgen har varit lugn, jag har gått och lagt mig tillsammans med Moa. Igår somnade jag just efter 21! Vaknade dock 1.30 och kunde inte somna om men med lite hjälp av en bok så sussade jag sött igen. Martin kom hem och pussade lite på mig, det kanske hjälpte?

I morgon har vi studiedagar på jobbet och det känns som en välbehövlig paus från verkligheten. I morgon ska vi ha en föreläsare på plats som ska lära oss om grupprocesser. Skitroligt och intressant!

Mmmmm, det doftar ljuvligt i köket. Har en åppelkaka i ugen....mummmmmmmms


...hepp

Inga kommentarer: