15 september 2008

Brrrrr

05.00 slog väckarklockan igång och jag fick verkligen kämpa för att slå upp mina blå. Mina blå som egentligen är mer rödsprängda än blå. Hade jag inte varit så illa tvungen att vara på skolan innan 7 hade jag genast ställt om väckaren till 06.00. Jag hann trist nog inte planera mina lektioner förra veckan så nu på morgonen måste jag läsa igenom hemuppgifter och göra en lektionsplanering.

Hela natten har jag frusit, i duschen frös jag och nu sitter jag och huttrar över mitt morgonkaffe. Det är kallt och jag är TRÖTT. Hejja, hejja detta kommer bli en uuuundeeerbar dag....pepp pepp (slår mig samtidigt i ansiktet och stryker mitt hår a la Patrik Holm)

Jag har faktiskt även drömt en massa skumt. Det är inte speciellt vanligt att jag drömmer men i natt har jag snurrat som en propeller. Drömmer dåliga samvetsdrömmar, drömmer om saker jag borde ha gjort, saker jag inte har tagit mig för. Blä....är så dålig att strukturera mitt liv. Måste lära mig att prioritera saker som att: höra av sig oftare, hålla det jag lovar, inte lova för mycket..... Tror detta är sviter från mitt förra liv och "tack gode den store som kanske finns" har jag nu fantastiska vänner, och då speciellt en, som inte förväntar eller sitter och väntar på att jag ska höra av mig innan de kan ringa. Men man kan självklart inte utmana för mycket.

Nä, nu måste jag snart bege mig ut i kylan....hutter hutter

...hepp

1 kommentar:

Anonym sa...

Stefan Holm heter han väl ändå käre vän!