12 januari 2010

Kan själv!

Yes, jag reder mig. Ensam är stark! Eller var det kanske så att ensamt är dumt? Nåväl...

Jag har i alla fall fått lära mig en massa om detta hus. Hur jag luftar element och vattenpumpar, hur jag släpper in vatten i bergvärmepumpen, hur jag kvitterar felet i bergvärmepumpen, hur jag får loss isproppar. Det börjar bli lite tjatigt allt som händer. Idag efter det att energibolaget och pump Olle hade lämnat mig kände jag att det nog räckte. Så när kedjan till badkarsproppen gick av och Moa utbrast att vi minsann skulle ringa pappa tänkte jag ge upp. Men jag svor en tyst ramsa, hämtade mitt multiverktyg, kavlade upp ärmen och slet upp proppjävulen. Nu måste jag bara få dit kedjan igen.

JA, jag FÖRSTÅR att jag KLARAR mig MEN SNÄLLA det räcker NU. Langa hit en snygg hunk som är grym inom ALLA hantverksyrken.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vad är detta, allt verkar dj---skap verkar hända just nu. Förståelig om du vill bryta ihop. Tycker också att det får räka nu.
Men snälla ha inte för bråttom med hunken ;o).. men vem vet han kanske står runt hörnet.
Mor din tycker att du är grym som klarar allt detta.
Hälsa och krama småtrollen.