25 januari 2010

Horoskop V4

Venus i ditt tecken ställer sig mitt emot mars i partnerskapets hus under veckan, något som bör garantera en del gnistor på både gott och ont. I grund och botten har du kärleksplaneten med dig, och det kan göra sitt till för att du känner en oemotståndlig dragning till någon. Just nu går partners också med på att göra saker och ting på det sätt du vill, och är beredda att göra betydande kompromisser, men... De släpper också gärna loss. Det är aldrig långt till leken, och diverse utsvävningar förekommer till helgen. I gengäld lider du ingen brist på spänningsmoment i tillvaron. Slutet av januari är tidpunkten för den andra fasen av en betydande omstrukturering som äger rum i ditt liv.

Ja men det där lät ju väldigt lovande! Då håller ni alla tummarna att jag i slutet av veckan hittar mig en hunk. På lördag är jag dessutom bjuden på ett release party där 70 andra ska slå klackarna i taket. Någon singel, förutom jag, borde ju dyka upp.

Milla sov lugnt i natt och jag har inte behövt rengöra några sängar från kräk. Perfekt!

Inga kommentarer: