07 januari 2010

Flödesbehov

Jag har fortfarande, trots snart 48 timmars pillande, en ispropp i mina ledningar. Det sitter som sten och jag är helt maktlös. Jag ser bara 1000 lapparna rinna ur mina händer. För att göra allt lite mer intressant så hittade jag två plastbitar i diskmaskinen. Hm, undra var de kommer ifrån?

Jag har behov, behov av närhet. Både på natten och dagen drömmer jag om närhet, kramar och ömhet. Jag vill ha fysiskt kontakt som ger mig ork, jag vill inte krama kudden mer. Det är så länge sedan jag kände mig riktigt uppskattad, ärligt och äkta uppskattad. Jag vill höra fina ord och känna rysningar längs ryggraden. Jag vill bli tagen med storm. Jag vill att mina ben ska vikas då luften går ur lungorna, jag vill känna mig yr. Men mitt i alla dessa vill känner jag att behöver sluta drömma om M. Hur stänger jag av?

Inga kommentarer: