29 december 2008

Trevligt

Vi är just hemkomna och har varit på middag hos en av mina två mycket trevliga svägerskor. A är inte bara trevlig, hon är även smart men också galet snygg. Min stilikon som jag desperat försöker härma...haha, kommer dock aldrig att gå bra då hon är ljusår för mig.

Milla som absolut inte kan somna om hon inte ligger i sin säng eller sitter i bilbarnstolen gick på högvarv. Hon har ätit som en mus i två dagar och dricker bara vatten. Hennes borttrollade matlust kan ha att göra med att farföräldrar sticker henne en peppis eller två. Idag har vi fått i henne två bananer, ett päron och en flaska välling. Nåväl, Milla tösen slocknade som ett ljus i bilen. Moa, som även hon är toktrött, lyckades vara vaken till Sunderbyn och nu ska stackars Martin försöka få henne att somna.

Jag har ont i huvudet, för fjärde dagen i rad, och börjar misstänka att mina bihålor inte mår så bra. Knaprar piller och rynkar pannan.

Dagen har varit slö och ganska så innehållsfattig. I morgon ska vi dock till landet och hälsa på Martins stora bror, hans familj och alla djur. Det kommer bli skoj. Sen ska vi till mina svärisar och äta middag.

Nä, nu ska jag ta min rynkiga panna och vila den på kudden....tror jag

Puss

Inga kommentarer: