13 december 2008

Hej å hå

Denna dag blev visst mer innehållsrik än vad det var tänkt.

Julklappar inhandlades och 2000 kr brändes i ett huj. Två härliga promenader med min fina familj som avslutades med snöskottning och tända ljuslyktor. En söt Elise på besök innan hela söta familjen kom. En middag för åtta som dock blev sju då jag fick åka till jobbet och spana efter inbrottstjuvar med en överbeskyddande väktare. Moa och Milla fick varsin inramad förstoring i julklapp/födelsedagspresent som nu pryder hallen. En lysande toppenidé från söta familjen och det tackar vi så väldigt mycket för. Kvällen avslutades med en väldigt lång pippisaga för två övertrötta tjejer som snurrade i Moas säng. I morgon är det badkarsdags för Moa och Elise.

Nu ska jag ta mig i kragen och sussa sött.

_____
Dagens tacksamheter:
1. Moas beställning av hela familjens fika på byns fik. Vi har en toppen tjej!
2. Moa och Millas fina presenter
3. Middagsbesök

Dagens goda gärning:
Jag satte mig i bilen och for till jobbet.

Inga kommentarer: