27 december 2008

Radioaktivt avfall

Bah.....Milla är supermega förkyld och självklart har hon smittat hela högen här i Sunderbyn. Snor på småttingar är livsfarligt!

Idag ska det visst vara lördag. Jaha, och vad ska man göra då? Alla dessa röda dagar är aningens förvirrande. Igår var det fredag men ändå inte fredag för affärerna var bara öppna till 16. Jag hann shoppa lite i alla fall. Två par byxor, en topp, trosor, bh:ar och ett par skor.....bara till mig!
Sen fick jag äran att bli förbannad också. En affär som Martin handlade på menade att jag inte kunde lämna tillbaka en vara och få pengarna tillbaka. Detta även fast det står öppet köp på kvittot. Öppet köp är pengar tillbaka, i alla fall för mig. Nå, jag ska dit och kriga lite mera. Fasen den som ger sig!

Nä, nu ska jag nog duscha mig och Moa

Puss

Inga kommentarer: