16 december 2008

Nähä

Jag bidde inte sjuk....hm, vet inte om det är bra eller dåligt.

Igår fick jag massage på jobbet och efter det började jag få frossa och smärta i exakt hela kroppen. Sen for jag plus familj på middag hos Fina Sara med familj och där började kroppen skrika efter sängen. Det var som vanligt superduper trevlig att äta middag med familjen N/F (som snart bara heter familjen N) och det blir på tok för länge mellan gångerna. Nåväl, se åkte jag hem och la en helt galet jobbig Moa och en helt galet otrött Milla. Efter en slick på tempen insåg jag att jag inte hade feber så jag tog tag i alla måsten. Plocka ur diskmaskinen, plocka leksaker, plocka pennor, plocka smutstvätt, plocka, plocka, plocka.....för att slutligen laga köttfärssås till mina golvelever som kommer och pillar på vår trapp i morgon. Eleverna behövde en övningstrapp och vår behövde slipas = BONUS.

Nu ska jag väl slurpa i mig kaffet och ta tag dagen. En elak och sur mamma ska ringas och några elever ska få en uppsträckning.

_______
Dagens tacksamheter:
1. Vänner
2. Kaffe (är så grymt trött)
3. Jag får köra bilen

Dagens goda gärning:
Ja, men det är inte lätt ibland

1 kommentar:

Anonym sa...

En rätt så naturlig reaktion efter massage. Särskilt första gången.
Längtar till ni kommer upp. Hörde att det blir bilen i alla fall. Jenny skvallrade när vi träffades på datakursen. Kör för allt i världen försiktigt.
Puss och krom till er alla.
Mor din.