17 december 2008

Energi?

Jag dog som ett levande ljus i vinddrag. Var tog min energi vägen? Sitter just nu och blinkar framför datorn och klockan som bara har sprungit iväg står nu still. Sekunderna är som timmar och det är länge tills jag får åka hem.

Jag tror det var skolans lathund för PA1201 (projektarbete) som tog musten ur mig. 15 sidor med uppmaningar och måsten ligger just nu i skrivaren och nu orkar jag inte mer. Det kan också vara att jag behöver JULLOV. Två dagar kvar.....På fredag sätter vi oss i bilen och kör till Lulé, vi kommer att köra på natten så barnen kan sova. Jag hoppas mormor och morfar är pigga på lördagsmorgonen för de stackars bilkörande föräldrarna lär slockna på två röda.

Om jag kanske skulle rätta några religionsuppgifter......eller kanske dricka en kopp kaffe.....eller går på toa.....eller????

Idag just nu har jag inga tacksamheter eller goda gärningar så jag avslutar med

PUSS

Inga kommentarer: