24 januari 2009

Test

Nästa vecka kommer bli ett test i överlevnad, shit jag känner mig redan stressad. Jag måste bara ha inställningen att världen inte går under om jag inte hinner det jag ska. Lugn och fin....

Idag är det lördag, en helt vanlig lördag. Jag är själv med mina söta töser då Martin är på Daniels svensexa. Vi har gått på ett köpcentrum, handlat, sett en bilolycka (folk kan ju f*n inte köra bil i snöväder!!), lagat mat och chillat. Nu sover de båda och jag ska väl också sussa. Jag skulle förmoda att det är jag som kliver upp i morgon...haha. Martin LÄR ha en grym huvudvärk.

Jag har under dagen letat reda på mitt pass. Söndag nästa vecka pyser jag nämligen till Grekland och kommer att vara där till tisdagen. Jag och båtläraren ska undersöka ett varv där två elever ska ha sin APU. Inte helt fel att pysa till Athen, hade väl önskat att jag kunde vara där längre. Jag ska i alla fall äta mkt och gott dessa dagar. Undra vad jag ska ha för kläder? Hm, det är nog inte så varmt där nu.

Min lillebror ringde och undrade om jag hade minnesbrist (han sa inte riktigt så men....). Jag har tydligen två år i rad köpt samma spel till tösernas kusse Joel. Hahaha...jag stod på affären och visste att jag hade köpt detta spel till någon. Kunde dock inte komma på till vem. Så nu har JolleBoy två st bodybalance. Jag måste börja anteckna saker!

Nä, nu har jag suttit här förlänge

_______
Dagens tacksamheter:
1. Snö
2. Ledig
3. En fågel viskade i mitt öra, en lättnads sanning

Dagens goda gärning:
Ja

Inga kommentarer: