16 januari 2009

500

Jag har nu skrivit 500 inlägg, 500 inlägg om inget men även om allt. Ni har behövt genomlida 500 inlägg om total förtvivlan, enorm glädje och ett gäng med gnäll. Vi borde få pris, ett pris tillsammans.

Jag har överlevt den absolut tyngsta veckan detta år. Känns sådär att det bara har gått tre veckor på detta år. Men vi går mot ljusare tider och förhoppningsvis späds min tyngd ut av solens strålar. Jag är positiv, helt ärligt så är jag faktiskt det. Det kanske inte upplevs så men jag är i grund och botten en positv människa.

Många tankar har cirkulerat i mitt huvud, tankar jag har velat dela med mig. Tyvärr har dessa tankar försvunnit när jag har satt mig vid datorn. De kanske inte var så viktiga? Eller så har jag drabbats av temporär minnesförlust. Jag har i alla fall haft klockrena tankar och funderingar men de har med tiden bara försvunnit. Jag hade en plan över vad jag skulle skriva, men sen försvann den och nu blev det bara svammel *ler*.

Det kanske är dags att krypa till kojs innan jag glömmer det med....

____
Dagens tacksamheter:
1. Det är ledigt
2. Att min Martin är så fin
3. Millas inskolning har gått över förväntan

Dagens goda gärning:
Inte idag men för någon dag sedan

1 kommentar:

Sara sa...

Får man gratulera dårå! 500 inlägg! Inte illa!

Hoppas du haft en härlig kväll, trots dumburkens dåligheter. Själv har jag pratat med L som e lessen i ögat. :-( Det tog musten ur en trevlig fredag.
Hade tänkt ringa dig, men det hanns liksom inte med... Kan väl höras imo?
Puss å kram