05 januari 2009

Ledigt mitt i veckan

I morgon är jag ledig igen....hm, känns faktiskt aningens knepigt. Jag fick upp ångan i dag och sen är det vilopaus. Nå, det kanske är bra trots allt.

Jag har ett klänningsproblem. Jag behöver en silverfärgad sådan, NU! Är det någon där ute som har sett en sådan springa förbi? Jag har letat i Luleå och här i staden men nix. På torsdag ska jag dock få sällskap av den vackra bruden och den andra fina tärnan. Vem vet, kanske vänder min lycka då? Då jag är positiv tror jag självklart att vi kommer hitta något snyggt på torsdag, det känns som en lyckosam dag.

Här kommer en annan fråga; är det någon där ute som har en coldplay biljett över? Jag är så sjuuuukt sugen att gå den 22/8 och alla runt omkring mig tycks ha fått tag i biljetter. Äsch, nu blev det lite synd om mig! Nåväl, vad är väl en kväll med Coldplay.........alldeles......alldeles.......UNDERBAR!

_________
Dagens tacksamheter:
1. Milla har inte feber
2. Martin har veckohandlat
3. Jag har två söta tjejer

Dagens goda gärning:
Nope

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla detta på Blocket om det kan vara något:
http://www.blocket.se/vi/19672313.htm?ca=5_s
Hittade Coldplaybiljetter där. Finns de kvar eller du finner några andra kan vi ju alltid svänga inom Sthlm när vi åker hem från Småland under tisdagen så slipper du bli bedragen på falska biljetter. Hör av dig i så fall till mig eller Matte. //Jessica

Anonym sa...

Hej Gumman!
Förstår att du vil ha tag på biljett. Var in på YouTub och lyssnade. De var riktigt bra även i min smak.
Skönt att Milla börjar hämta sig och Moas öra är ok. Vi ska skicka täckbyxorna så fort som möjligt.
Mor din