30 juni 2008

Premiär

Känns lite nervöst...detta är första gången jag tjuvbloggar på jobbet.

Jag har dock drabbats av en motivationbrist, är inte alls sugen att sitta här. Vill egentligen vara hemma och soooova. Jag är så sjuk trött, det har blivit på tok för lite sömn i helgen. Massa skoj men sena kvällar och tidiga morgonar. Ser faktiskt just nu bara fram emot torsdag då jag och Martin sticker hemifrån.

Japp, vi (bara vi två inga barn) ska sätta oss i bilen och köra till Göteborg. Där ska vi bo på hotell och bara vara. Sen ska vi på bröllop, Daniel och Frida byter ringar i helgen. Jag har hittat allt utom bröllopspresent. Klänning, skor och smycket är kirrat. Affären som säljer det jag vill ha hade stängt i helgen så jag får försöka åka dit senare.

Nä, nu har jag inte lust att skriva här heller så det är väl bara att öppna worddokumentet och knåpa på....gääääsp

Ja just, det var kallt i vattnet igår men skoj

...hepp

Inga kommentarer: