13 juni 2008

Ja, jag VET...

...att jag är grymt dålig på att uppdatera min blogg MEN jag har haft så sjuuuuukt mycket att göra. Tiden har bara sprungit bort och jag har väl kanske inte riktigt hängt med.

Jag har i alla fall varit på en kryssning till Åland för att representera huvudkontoret. Hade egen hytt med soffa, teve, dusch samt en enort vacker utsikt. Helt okej men svettigt värre. Sen var jag på party vilket var superskoj. Vi köpte även ett badkar och där lyckades Moa trilla och slog i sin andra tand vilket resulterade i ett besökt till tandläkaren. Hon sa: Inga morötter, äpplen eller hårdmackor och titta noga efter "bulor". Moas tänder har det inte lätt.

Hela denna vecka är som ett töcken och jag har nästan ingen aning om vad jag har gjort. I måndags var det stress och sen på kvällen kom svägerskan med sina två töser på besök. Moa och kussen har lekt EXAKT hela tiden. Tyvärr har jag inte kunnat träffa dessa så mycket då jobbet tog all min lediga tid. Nå...på tisdag var det skolavslutning som avrundades med en överraskning till personalen. Vi bjöd alla på en relax där de fick middag och behandlingar. Den massagen var behövlig.....tack till mig själv. Sen tog jag bussen till föräldramötet på dagis och vid 21 var jag väl hemma och umgicks lite med besöket. På onsdag kom jag faktiskt hem vid 17.30 och gick faktiskt till sängs redan vid 20.30. Somnade före Moa och kussen som busade till 22. Igår for jag vid 6.30 och 11h och 40 minuter senare var jag åter på busstationen. Hm, hade inte riktigt tänkt stanna så länge. Har ingen aning om vad det var som tog en sådan tid. Och så slutligen fredag där jag har flängt lite för att skjutsa till tåg, hämtat list och sedan jobbat järnet. En trevlig överraskning väntade dock hemma. Frida, Daniel och barnen var här och åt middag, superskoj!!!

Jag måste träffa mina vänner mer!!!!
Detta är inte bra alls.

Nästa vecka slutar faktiskt redan på onsdag. Inte tokigt alls. På måndag är det jobba men på tisdag åker jag till Göteborg för huvudmannens årliga konferens. Alla 31 skolor träffas och har föreläsningar mm. Vi har hyrt ett helt hotell mitt i centrala Göteborg. Jag kommer hem sent på onsdag och sen ska jag faktiskt vara ledig på torsdag och fredag.

I morgon ska jag vara hemma själv med mina töser. Martin ska spela golf. Stackaren behöver komma hemifrån och jag unnar honom verkligen denna lediga lördag.

Nä nu ska jag nog somna i soffan......hepp

Inga kommentarer: