15 juni 2008

Milla = förbytt

Milla, gladfisen, är som förbytt. Eller när hon är med mig, Martin och Moa är hon som vanligt men skulle en annan part dyka upp spårar hon. Istället för skratt och tjut kommer skrik och grin. Hon vägrar var på golvet och vill bara bäras. Idag ville tanta lina mata Milla men icket, ungen skrek och vägrade sätta nappflaskan i munnen. Lina fick ge upp. Hm, inte bra.....

Annars har vi haft det skönt här hemma. Vi har haft sällskap och påtat i trädgården samt köpt en ny teve. Jo, jag har äntligen fått mig en platteve...den gamla klarade inte trycket och behövde pensioneras. Bilden var helt skev och man fick lägga huvudet på sned för att se skapligt bra. Den teven kommer att passa fint i vårt sovrum sen...hihi

Martin har bokat biljetter till Stevie Wonder!!!! Tjoho. Han kommer till Globen i september. Barnvakt.....någon????

Jag behöver ut och springa men idag hanns det inte. Jag hoppas jag får möjlighet i morgon. Det är mkt som man inte hinner med hus, två barn och katt.

Hepp

Inga kommentarer: