07 juni 2008

Sommarparty på stranden.....

Hihi....
det var länge sedan jag hade en sådan otroligt rolig kväll.

Jag blev inbjuden på trägårdsfest hos fajbro Robert. Var aningens skeptisk till en början då jag bara kände två på hela tillställningen men jösses. En deciliter med barndomsvänner, en matsked med jobbarkompisar från det stooooora företaget här i staden samt ett kryddmått med respektive blev en kulig kaka. Vi har lekt, skrattat, ätit gott, lekt mer och skrattat sig dubbelvikt. Jag har galet ont i käkarna idag men det var det värt. Lysande initiativ!


Igår var det även galet hett, solen låg på som bara sjutton. Redan på morgonen var det 30 grader i skuggan. Även idag lyser solen men det är inte lika varmt. Mina stackars växter håller på att krokna och dö. Nu måste faktiskt regnet komma.

Inga kommentarer: