02 juli 2008

God morgon

3.50...upp och hoppa dock väldigt opigg men vad gör man inte för sin kära mor!?!. Nåja, jag kom i alla fall upp och fick mig en välbehövlig dusch. Tåget skulle anlända till den större staden vid 5.07 men väl på stationen var tåget försenat till 5.20. Satt dock brevid ett lovade golfproffs som nästa år skulle delta i US-open. Nu var hon på väg till USA efter en kort och regnig semester i Svealand. Om jag pratade med henne? Nä, hon pratade i sin mobil och jag tjuvlyssnade....hihi

Det var tänkt att mamms skulle köra mig till jobbet och ta bilen hem till oss men då hon inte hade sovit en blund tordes hon inte sätta sig vid ratten. JolleBoy och hon hade fått varsinn överslaf villket innebar att hon var tvungen att dela med sonsonen. Trillanedskyddet är inte anpassat till en 4-årig ål.

Nu är jag i alla fall på plats och ska börja jobba. I morgon sticker vi men inte till Göteborg. Igår när jag skulle boka hotell var exakt ALLA hotell bokade. Tänkte att det måste vara något fel på stadens alla hotellbokningar men efter ett besök på stadens hemsida blev jag klokare. På lördag spelar ju Brosan!

Vi sticker till Halmstad istället, där har jag aldrig varit och det blir nog lika bra.

...hepp

Inga kommentarer: