28 maj 2008

Sur citron

Hm, invigningen av vår nya toalett blev inte som planerat. När Martin och rörkillen äntligen kunde låta tropical rain duschen strila visade det sig att golvkillarna har gjort ett mkt dåligt jobb. Den enda grejen vi lejer bort för att Martin inte riktigt kände att han hade kompetens var flytspacklet och lutningen till brunnen. Men som golvkillen sa till Martin när han ringde: - Det är ju vårt eget fel som inte har kontrollerat att de har gjort rätt....!?!

Typiskt och trist då det inte finns så mkt att göra. Vi får försöka sätta upp andra väggar eller rent av köpa en duschkabin.

Nu ska jag koka välling för att sedan sätta mig på tåget som avgår vid 6.30

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ LISA
Har ni någon konsumentrådgivare i kommunen. Om så är fallet ta kontakt angående jobbet. Jag kan inte tro att givna argument håller.
Mor din

Anonym sa...

Fy bubblan vilken korkad golvkille! Tror han att man lejer honom och förutsätter att han ska göra fel?

Jag hoppas i alla fall att det löser sig på något bra sätt. Jag vet ju hur mycket ni har kämpat med ert fina badrum!

Kram Frida