07 maj 2008

Sliten

Mmmmm, snart helg.

Har inte riktigt spenderat så mkt tid som jag har velat med min familj. Det har jobbats sent och sen har jag fikat med brudarna brud. Idag fick jag njuta i en timme med Milla innan hon somnade. Vi får se hur mycket tid detta kommer ta från min familj. Har väl kanske inte riktigt tänkt över vad som ev. väntas skall. Undra om manliga projektledare/chefer/rektorer/ tänker på samma sätt?

Men just nu är i alla fall Martin hemma med de små och då han är världens bästa pappa mår mina döttrar toppen och lider inte en enda sekund. Han gör helt rätt och prioriterar barnen (dvs leker med dem) istället för att röja hemma som jag har gjort. Undra varför det är så? Varför väljer jag och många andra kvinnor att stressa igenom dagen med en massa måsten istället för att njuta av de underbara små liven? Sjukt!

Nä, i morgon ska jag minsann åka iväg till en annan praktisk skola i närheten och behöver vara alert så jag tackar nog för mig......sussa sött mina kära vänner

1 kommentar:

Anonym sa...

Ville bara skriva att jag har varit så super GLAD efter dagens samtal med dig!!! Jag håller tummarna.... ;) ihhh Känn INGEN press! haha

Massor av kramar
Johanna W