26 maj 2008

Låååång dag

Klev in genom dörren just efter 21, trött men nöjd. Vi har haft handledarträff för de handledare och företag vi använder oss av. Vi tog en segling med den större stadens pärla. Det blev bra och alla uppskattade resan. Nu hoppas vi bara att det sprider sig och att fler företag kommer med nästa gång.

I morgon händer det kuliga saker i detta hushåll, är lite vidskeplig och känner kanske att jag inte vill säga något.....men det har med tropical rain att göra. Jag ska i alla fall jobba hemifrån, tja eller jag ska ta med mig Milla och hålla mig hemifrån. Jag återkommer i ärendet!

Nä, nu är det väl bara att ta tag i tandborsten och attackera tandtrollen.....hm, undra hur många inlägg jag har avslutat med "sov gott" frasen?!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tropical rain låter som en trevlig händelse :) Hoppas att det blir bra!

Anonym sa...

Haha har du stått i tropical regnet hela kvällen nu????
Gick allt som det skulle?
Kram Frida