03 maj 2008

Hippsexa



Så äntligen kan jag skriva om Fridas möhippa. Det har varit grymt svårt att vara "tyst" på bloggen men då Frida är en flitig besökare har jag inte ens nämnt planerna inför denna långhelg. Tänkte att om jag inte skriver något alls så kan jag inte försäga mig.

Frida kidnappades på sitt jobb vid 10 tiden för att sedan slussas ut i vår enormt stora stad iförd en röd stringgympadräkt och ärtgröna leggings. Hon var så het! Frida fick genomföra ett gympapass på torget i kyligt och blött väder. Sen tog vi henne till ett "fångarna på fortet" ställe och lekte i flera timmar. Rackarns vad skoj det var, har grymma blåmärken på benen. Sedan åkte vi hem till oss för att dricka lite kaffe och äta lite bulla. Frida fick svabba av sig och sen fick hon två timmars behandling och sminkning på stan. Vi duschade på badet och fick en liten stunds avkoppling. Sen slöt vi och svensexan upp till en gemensam kväll med middag och spex. Daniel hade innan festen fått dansa streetdance, spela paintball iförd kanindräkt och en runda frisbeegolf. Vi hade alla en bra och mkt rolig dag.

Då både jag och Martin skulle bort stod vi inför barnvaktsproblem. Det underlättade inte att Frida och Daniel samt Thomas och Katarina skulle vara med hela dagen. Vi ville inte heller dumpa de två hos stackars ensamma Daniel (som egentligen skulle ha rest bort men tyvärr fick stanna hemma). Men Snygga Sandra och Starka Krister stod där som räddande änglar! För att underlätta (det kan inte vara lätt att ha fyra barn en hel dag och kväll) ställde Tanta Lina upp på eftermiddagen och kvällen. Moa hade fått åka på leklandet, ätit köttsås och långa makaroner, busat med Samuel och fått ansiktet målat som en kanin. Hon hade sjuk roligt och somnade tydligen som en däckad säl i bilen hem med Lina. Milla har inte berättat så mycket *ler*

Tack för all hjälp älskade vänner....ovärderligt!!!!!

Idag har vi alla varit ute och påtat. Jag var väl inte så pigg i morse när Milla bestämde att det var morgon vid 04.50. Kunde dock somna om efter 6.30 och fick sova till just före tio. Jag åt lite chips i ottan som bakismat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fasiken vilke heta brudar på bilden!!??!!! Sjukt kul hade vi i alla fall!!!!! Tack för en otroligt bra dag! Kram Frida