26 februari 2008

Villken dag

Både jag och Martin är helt slut, däckade och utmattade.

Dagen började trevligt med supermysigt besök av brudarna brud och deras småttingar. Vi bäljade kaffe, pratade strunt och åt lunch. Alltid lika trevligt att mysa med bruttorna S. Mindre trevligt var hur katterna betedde sig. De var helt iddiga och otäcka. Sen när Saris skulle åka hem och jag skulle packa in Milla i babyskyddet ser jag att en av kattskrällena har kissat i hela babyskyddet och på Millas ytterkläder. Jag blir heeeelt jävla galen och ringer Martin som får hämta Moa på dagis. Att det sedan stinker från skötbordsområdet går inte att missa och självklart har någon annan kattj*vul kissat och bajsat på Millas alla bodies och pyjamas!!! Fy vad äckligt. Fick slänga två bodies då jag helt enkelt vägrade ta hand om skiten. Sen att detta inte var första gången samt att den mindre fräste åt oss underlättade vårt beslut att lämna tillbaka katterna. Självklart blev Moa helt förkrossad men sen insåg hon att katter inte får kissa och bajsa inomhus. Så vid halv åtta blev vi kattfria.....skönt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett itet förslag bara...angående kissar. Skaffa bara EN misse å skaffa en flick misse. Något var då galet med de där kattpojkarna, katter är väldigt renliga djur så att dom kissar & bajsar överallt verkar då konstigt, även fast dom var bebisar.
Välj en söt liten kattflicka istället...
Kram Camilla & lillebror

Anonym sa...

Vilken tur att ni fick lämna tillbaka dem. Det går ju inte att ha katter som kissar överallt *äckligt*

Anonym sa...

Hej Gumman!
Fy så äckligt, kattpiss luktar ju förskräckligt för att inte tala om bajset. Som du vet gumman beklagar jag inte förlusten. Om ni måste så är en katt mer än nog.
Stackars Moa som har kämpat så mycket. Det däremot tycker jag är tråkigt. Skaffa en dam om ni kan.
PoK
mor din