21 februari 2008

Ehe?!?

Min Milla är som förbytt. Min sovandes, söta och härliga unge har bytts ut mot en söt och härlig osovandes unge. I tre nätter har jag varit uppe i snitt SJU KOMMA FEM gånger! Hon sover ca 1,5 timme i stöten vilket innebär att även jag sover så lite. Jag har inte kommit in i djupsömn på bra länge och det tääääääär på mitt humör. Det blev inte direkt bättre i morse när min älskade man hade duschat upp allt varmvatten. Jag blev så arg att jag var tungen att räkna till 110 innan jag gick upp igen. Väl uppe sa jag till på skarpen och fick gå ned igen då inga kläder fanns i garderoben........Jo, skitrolig morgon!

Idag har dessutom 12 av 25 ungar stannat hemma för de är magsjuka. Är dock inte alls orolig då Moa typ aldrig har varit magsjuk.....pepppar peppar

Glömde ju säga att man ringde och ville att jag skulle göra ett personlighetstest så intervjun gick nog bra

Inga kommentarer: