31 maj 2009

Sol

Hela helgen har solen stått högt och slickat våra kroppar med härliga varma strålar. Jag har njutit och mått bra. Jag älskar verkligen sommaren!

Helgen har varit intensiv, intensiv men skön. Lördagen inleddes med dagisutflykt till ett museum fyllt med gamla traktorer. Moa och Milla hade skoj och klättrade som bara tusan på oljiga ting. Sen åkte vi hem och myste innan Härliga Sara kom med sina två små. De två skulle få vara med mig medan Sara skulle förlusta sig på den stora invigningen av den enorma arenan. Innan hon åkte hann vi dock med middag och ett glas vin samt lite välbehövlig skvaller. Det var lite meck att få fyra barn att somna men som den supermamma jag är så lyckades jag i alla fall tillslut *ler*. Sara kom hem till ett sovande hus.

Idag åt Sara och jag morsdagsfrukost för att sedan gå ut i solen och se på när fyra väldigt trötta barn (jag fick dem att sova men det blev seeeeent) gå på sinande reservkraft. Vi sa hej då vid lunch och tog vårt pick och pack till stora staden. Moa hade fått en klättersele som skulle invigas.

Nu ska jag ringa min älskade mamma

Inga kommentarer: