04 maj 2009

Minnesdag

Idag kommer vi ha en minnesdag för de två elever som så tragiskt förolyckades på Valborgsnatten. Krisgrupper från två olika kommuner ska hjälpa oss att hålla koll på alla våra elever och deras känslor. Jag kan inte säga att jag har full koll men jag har i alla fall många vägar täckta med skydd.

Arbetsveckan har varit lång och jag skulle verkligen behöva lite ledig tid. Lite ledig tid för reflektion och vila. Mycket har hänt under en kort tid och under denna helg var det som om allt hände på en endaste gång. Men gårdagen var trots allt helt ok på alla plan och nivåer. Gårdagen gav mig lite lugn, lite förståelse och massa prat.

Idag startar även budgivningen på det rosa huset.

3 kommentarer:

positiv energi sa...

Lycka till med allt!

Anonym sa...

lycka till med buggivning jag halle alla io sa det gar bra!!! Kram Tant T

carroP sa...

Vad myckket du får "tungt" du får vara med om just nu.
styrke kramar vill jag ge i mängder!
Lycka till med rosa huset!
kram carroP