18 mars 2009

Inte nu!

Var på jobbet runt 06 och kände mig ganska lugn. Onsdagen skulle spenderas åt att komma ikapp, rensa skrivbordet och göra allt alla tusen post-it lapparna länge har sagt att jag ska göra. 06.10 ringer Martin och säger att Milla är rosslig och har 38 graders feber. Jag såg rött, fick ont i huvudet och stressen slog hårt i mitt hjärta. Jag har inte tid med detta.......Eftersom Martin är på kurs i en annan stad hade jag inget annat val än att åka hem.

Just nu snurrar det för fullt i mitt huvud. Tankar om misskötsel av jobb krockar med med tankar om ett dåligt föräldraskap. Å hujja.....

Det känns som jag ligger efter på alla plan. Jag har med mig massor med uppgifter jag ska göra men med en trött och sjuk liten tös är det svårt att kunna sitta vid en dator längre stunder. Igår kväll lyckades jag i alla fall avsluta lite som sedan länge skulle vara gjort.

Nå väl....vad är väl en bal på slottet?!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej där! ja du.. Vad har hänt med alla? Jag har bara riktig kontakt med L som jag gick med 7an-9an då klasserna slogs ihop. Tex tjejerna från 1an.6an tyckte jag inte var värt att ens försöka ha nåt med efteråt. Vissa förändras men inte alla.... En del av killarna kan man stöta ihop med tex på krogen, fast det var ett tag sedan sist. På klassträffen hörde man att en hel del bosatt sig söderut, tex Göteborg, trollhättan och kring Stockholm. En av killarna tog däremot sitt liv strax före träffen 2003.